Så gör vi ett försök att starta Traktorn.
Men Nej trots nyladdat batteri blev det inget motorljud.
Vi, Svenne, Pelle och jag pulsade i snön för att fälla lite ätbart till de djur som kämpar för att leva till våren kmmer
Visar inlägg med etikett vinter. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett vinter. Visa alla inlägg
tisdag 23 februari 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)